TCG - logo TCG - logo
  • Domů
  • O nás
  • Produkty
  • Tým
  • Reference
  • Kontakty

Oblasti poradenství

Stavební
poradenství
Provozní
poradenství
Energetické
poradenství
Transakční
poradenství
FM manažerské
poradenství
IT a CAFM
podpora
Dotační a finanční
poradenství
Manažerské strategické
poradenství

TCG budujeme jako společnost, která nabízí souhrnné řešení provozních úspor a nastavení efektivních procesů při správě nemovitostí. Dokážeme nemovitosti posoudit jak z pohledu energetické náročnosti, provozních nákladů tak i z pohledu stavebních úprav a realizace. Nedílnou součástí našich služeb je provozní poradenství spojené s nákupem a prodejem budov.

Mezi naše hlavní přednosti patří tým složený z odborníků z praxe, flexibilita řízení a komplexní přístup ke klientovi. Dále spolupracujeme s řadou prověřených partnerských firem a fungujeme jako „systémový integrátor“ návazných služeb.

Down
Stavební poradenství Provozní poradenství Energetické poradenství Transakční poradenství FM manažerské poradenství IT a CAFM podpora Dotační a finanční poradenství Manažerské strategické poradenství

Stavební poradenství

Projektová dokumentace

Projektová dokumentace

Jsme připraveni zajistit za Vás zpracování komplexní projektové dokumentace ve všech stupních a to od architektonického návrhu až po detailní koordinace jednotlivých technických profesí a připravit veškerou potřebnou dokumentaci pro zahájení stavby. Jsme si vědomi, že nejdůležitější fáze vzniku stavby je právě příprava konceptu, proto do této etapy zapojujeme specialisty z různých oborů a také z různých fází životního cyklu objektu. Nelimitujeme se na úvahy a zvyklosti v projekční praxi, ale snažíme se již do této přípravné fáze stavby vnést zkušenosti realizačních firem a také profesionálů z oblasti správy a provozu nemovitostí. U již připravených projektů se specializujeme na jejich připomínkování právě z provozního hlediska, kdy se snažíme hledat nejekonomičtější a provozně nejhospodárnější variantu pro majitele a provozovatele budov.

Engineering

Engineering

Zajistíme administrativu potřebnou k zahájení stavby, stanoviska dotčených orgánů státní správy i vyřízení veškerý specializovaných posudků či vyjádření. Spuštění výstavby připravíme tak, abychom eliminovali veškeré problémy při jejím průběhu.

Projektový management

Projektový management

Poskytujeme skutečně komplexní řešení při řízení projektů různých velikostí. Ke každému projektu přistupujeme zodpovědně a s cílem zajistit jeho průběh v odpovídajícím čase, s patřičnou kvalitou, se snahou optimalizovat finanční náklady a samozřejmě minimalizovat rizika, která při projektovém řízení mohou nastat. Specializujeme se na projektový management ve všech fázích realizace stavby a to i přípravné období a fázi zpracování projektového záměru a dokumentace.

Řízení stavby a výběr dodavatelů

Řízení stavby a výběr dodavatelů

V případě záměru realizovat stavbu nebo rozsáhlou rekonstrukci, jsme připraveni váš záměr podpořit velmi odborným řízením stavby a to jak po technické, tak i ekonomické stránce. Provedeme výběr specializovaných dodavatelů a zajistíme kontrolu kvality i termínů jejich plnění a samozřejmě koordinaci všech činností. V případě potřeby jsme připraveni poskytnout odborný technický dozor stavby, nezávislou jednorázovou kontrolu průběhu a případně také bezpečnostního a koordinačního technika.

Převzetí stavby a zahájení jejího provozu

Převzetí stavby a zahájení jejího provozu

Jednu z nejsložitějších fází výrobního procesu stavby, tedy spuštění jejího provozu, provedeme v souladu s nejmodernějšími metodikami a postupy commissioning. Zajistíme odborné vyzkoušení všech technických systémů, jejich vzájemné sladění tak, abychom co nejvíce zkrátili dobu potřebnou pro nastěhování nájemníků nebo uživatelů budovy. Od generálního dodavatele převezmeme veškerou potřebnou dokumentaci a zajistíme její důkladnou kontrolu a případné doplnění tak, aby následná provozní etapa objektu probíhala od začátku zcela pod kontrolou.

Uvedení technických systémů do provozu, zpracování provozních řádů

Uvedení technických systémů do provozu, zpracování provozních řádů

Naši zkušení manažeři jsou připraveni spustit provoz budovy bez zbytečných odkladů. Připravíme veškeré dokumenty a podklady pro zahájení provozu, zpracujeme provozní řády i plány periodických činností pro vaši budovu. Nastavíme procesy i personální zajištění správy nemovitosti tak, abychom optimalizovali finanční náročnost provozu a zároveň nepodcenili problematické momenty. Již před dokončením realizace převezmeme zodpovědnost za správné uvedení všech systémů do provozu.

Reklamační řízení a správa garancí

Reklamační řízení a správa garancí

Jsme připraveni za vás progresivně, ale spravedlivě administrovat veškerá reklamační řízení související s výstavbou nebo instalací technických zařízení. Zároveň jsme připraveni spravovat veškeré smluvní vztahy, které se svými dodavateli máte a zajistit zcela precizní průběh reklamačních řízení. Pokud se jedná o rozsáhlejší stavbu s více dodavateli a různými délkami záručních lhůt, využíváme sofistikovanou počítačovou aplikaci, která umožní transparentní komunikace mezi klientem, námi a dodavatelem konkrétního stavebního systému, kde je reklamace řešena.

Cost management a evaluace

Cost management a evaluace

Jakákoliv stavba nemůže fungovat bez velmi precizní kontroly nákladů a to jak před jejím zahájením, tak samozřejmě i v průběhu realizace. Díky postupům systematického hodnocení kvality díla a dlouhodobým zkušenostem s realizací a výstvavbou zajistíme hospodárné vynakládání finančních prostředků při realizaci staveb.

Provozní poradenství

Outsource/insource - metody, jak se o budovu starat

Outsource/insource - metody, jak se o budovu starat

Každý z těchto způsobů zajištění správy nemovitostí s sebou přináší jisté výhody, ale i rizika. Pomůžeme Vám při výběru nejvhodnější varianty pro vaši nemovitost. Analyzujeme její aktuální technický stav a personální zajištění služeb, krátkodobé i dlouhodobé plány s nemovitostí a především ekonomické hledisko všech řešení.

Analýza stavu budov a jejich pasportizace (výkresová, datová)

Analýza stavu budov a jejich pasportizace (výkresová, datová)

Pro jakékoliv rozhodování, plánování a hledání možných úspor je nutné mít detailní představu o skutečném stavu budov. Rádi vám zpracujeme stavební a technologickou pasportizaci, která může mít výkresovou nebo jen tabulkovou či textovou podobu. Bez takového pasportu není možné budovy efektivně spravovat.

Analýza rizik v budovách (technických, bezpečnostních, provozních)

Analýza rizik v budovách (technických, bezpečnostních, provozních)

Každý z provozovaných systémů v budově má své limity. Těchto limitů by si měl být každý vlastník nebo provozovatel vědom, aby se vyvaroval rizikům, která mohou mít vliv na zdraví či životy uživatelů budov, nebo budoucí nutné investice či opravy. Připravili jsme systém analýzy rizik, který zhodnotí veškeré možné stavy při provozu nemovitostí a rizika seřadí s ohledem na základní kritéria (bezpečnost, frekvence výskytu, možnosti odhalení, finanční nákladnost).

Zavedení a kontrola provozních řádů budov

Zavedení a kontrola provozních řádů budov

Mnoho z budov je provozováno stále jakýmsi intuitivním způsobem. V dnešní době to bohužel nestačí a pro efektivní, ekonomické a zejména bezpečné provozování nemovitostí je nutné zpracovat mnohem detailnější provozní řády, než ukládá legislativa ČR. Námi zpracované dokumenty jsou zaměřeny na efektivitu provozu a rychlost řešení havarijních situací a především na prevenci takovýchto stavů.

Priority a plánování investic

Priority a plánování investic

Každý ze stavebních či technických systémů v budově vyžaduje finanční prostředky na svou údržbu, opravy, výměnu nebo likvidaci. Díky propracovanému systému kvantifikace a řazení priorit můžeme efektivně řídit a optimalizovat množství finančních prostředků, které do správy a údržby nemovitostí budete muset vynakládat.

Optimalizace provozu technologií (z energetického, environmentálního i provozního hlediska)

Optimalizace provozu technologií (z energetického, environmentálního i provozního hlediska)

Systematická práce našich techniků přináší především dlouhodobou udržitelnost provozu jednotlivých technologií a s tím spojenou nízkou energetickou i finanční náročnost provozu. Zaměřujeme se také na ekologické hledisko používaných technologií a materiálů.

Nákup služeb a materiálu pro provoz budov

Nákup služeb a materiálu pro provoz budov

Nákup služeb a provozního materiálu je úzce specializovaná činnost, která vyžaduje výbornou znalost trhu v daném segmentu. Díky dlouholetým zkušenostem v oboru dovedeme tyto činnosti zabezpečit za Vás a implementovat a standardizovat procesy související s nákupem i ve Vaší společnosti nebo budově.

Jednorázové i pravidelné audity zaměřené na provoz budov

Jednorázové i pravidelné audity zaměřené na provoz budov

Pro účely optimalizace vynakládaných finančních prostředků nebo analýzy bezpečnostních i legislativních rizik posuzujeme provoz budov prostřednictvím komplexních pravidelných či jednorázových technických auditů. Audity provádíme i za účelem zjištění skutečného stavu budovy před prodejem nebo koupí nemovitosti.

Personální zabezpečení provozu

Personální zabezpečení provozu

Kvalita personálu je pro efektivní a bezpečný provoz budov klíčovým faktorem. Díky dlouholetým zkušenostem v oboru správy nemovitostí známe potřebnou kvalifikaci osob, které mohou provoz Vaší nemovitosti dobře zabezpečovat. S výběrem těch správných osob na správnou pracovní pozici Vám dovedeme účinně pomoci.

Řízení investic a kontrola jejich návratnosti

Řízení investic a kontrola jejich návratnosti

Každá budova po určité době provozu vyžaduje investice nebo reinvestice do obnovy či výměny zařízení. Kdy už je zařízení po své technické či morální životnosti analyzují naši specializovaní technici. Na základě této analýzy navrhneme doporučený postup a priority investic. Stanovení reálné doby návratnosti a její průběžnou kontrolu je samozřejmostí.

Standardizace procesů, zavedení moderních trendů

Standardizace procesů, zavedení moderních trendů

Intuitivní způsob správy nemovitosti vede dříve nebo později ke zbytečným investicím ze strany vlastníka. Proto je nutné procesy standardizovat a především využívat všech moderních trendů facility managementu. Díky naší spolupráci s českými technickými univerzitami je můžeme uvést do praxe a zefektivnit tak správu i Vaší nemovitosti.

Kontrola legislativních požadavků

Kontrola legislativních požadavků

Aby nedocházelo při správě Vaší nemovitosti k pochybení z hlediska legislativních požadavků, provedeme kontrolu všech prováděných činností v objektu. Naši specialisté se zaměří například na požární ochranu, environment, revize technologií i další specifické činnosti, jejichž neprovádění v řádném rozsahu a termínu Vás může vystavit nepříjemným penalizacím ze strany státních kontrolních orgánů.

Benchmarking provozních nákladů

Benchmarking provozních nákladů

Porovnáme provozní náklady Vaší nemovitosti s reprezentativním vzorkem obdobných objektů z naší interní databáze a standardy na trhu a vyhodnotíme efektivitu Vámi vynakládaných financí. Identifikujeme oblasti, kde můžete bez rizika snížení kvality služeb ušetřit, a navrhneme postup pro jejich optimalizaci.

Provozní audit stavebního záměru, projektové dokumentace

Provozní audit stavebního záměru, projektové dokumentace

Není výjimkou, že v prvních deseti letech provozu budovy překročí provozní náklady investici do pořízení technických zařízení v budově. Proto je vhodné připomínkovat již stavební záměr ve fázi zpracování koncepce stavby nebo při vzniku projektové dokumentace. V této fázi jsme do novostavby schopni vnést dlouholeté provozní zkušenosti, které následný provoz optimalizují a zlevní.

Kontrola smluvních vztahů

Kontrola smluvních vztahů

Posoudíme veškeré smlouvy a dohody, které máte se svými dodavateli nebo partnery v oblasti správy nemovitostí. Upozorníme Vás na nevýhodná ustanovení a případně za Vás nevýhodné podmínky upravíme. Díky nesprávně nastaveným smlouvám s dodavateli často vidíme nízkou kvalitu poskytovaných služeb snižující hodnotu nemovitosti a její atraktivitu pro nájemníky. Díky naší kontrole tuto situaci na vašich budovách můžeme výrazně vylepšit.

Energetické poradenství

Oprávnění k výkonu činnosti energetického specialisty
Jednorázové audity energetické náročnosti (nad projektem, přímo v objektu)

Jednorázové audity energetické náročnosti (nad projektem, přímo v objektu)

Před zahájením stavby posoudíme z projektové dokumentace plánovanou potřebu energií pro běžný provoz objektu. V případě, že najdeme energeticky vhodnější řešení, upozorníme Vás na možnost úspory a případně ji deklarujeme stanovením doby návratnosti.

Termografická měření

Termografická měření

Provádíme termografická měření, tedy identifikaci nejvýraznějších úniků tepla z objektu, a to jak obálky budovy, tak v interiéru. Specializujeme se na identifikaci provozních problémů technologií, například vzduchotechnických distribučních elementů nebo elektrických rozvaděčů. Díky termografickému měření je možné předejít i velmi nebezpečným situacím, jako je například požár při přetížení elektrických obvodů.

Nákup energií (elektřina, plyn)

Nákup energií (elektřina, plyn)

Analyzujeme Váš současný smluvní vztah s dodavateli médií a zajistíme pro Vás profesionální výběrové řízení na nového dodavatele. Ze zkušenosti nákupu pro velké nemovitostní portfolio víme, že takovým výběrem dodavatele dokážeme klientovi uspořit až 35 % ceny silové složky elektřiny nebo plynu. Veškerou administrativu spojenou s případným převodem na nového dodavatele zajistíme za Vás.

Služby externího energetika

Služby externího energetika

Abyste měli jistotu, že veškeré technologické celky ve Vaší budově jsou provozovány z hlediska spotřeby energie optimálně, poskytneme Vám profesionální službu externího energetika. Energetik pravidelně kontroluje všechna zařízení, hlídá spotřebu na jednotlivých instalovaných měřidlech a hodnoty zpracovává tak, abychom při cíleném hledání úspor našli i ty nejmenší nesoulady.

Návrh úspor a vyhodnocení návratnosti investic

Návrh úspor a vyhodnocení návratnosti investic

Jednorázově posoudíme současný způsob provozu energetických celků ve Vaší nemovitosti a navrhneme úsporná opatření v několika různých skupinách. Prioritně se snažíme najít úspory ve změně provozních režimů jednotlivých zařízení, ale často musíme navrhnout také investiční opatření, u kterých samozřejmě stanovíme reálnou dobu návratnosti. Společně s Vámi poté posoudíme, která opatření má význam realizovat.

Optimalizace měření a regulace

Optimalizace měření a regulace

Často jsme svědky situace, kdy je budova řízena inteligentním elektronickým systémem, ale zcela bez souvislosti s pohybem uživatelů nebo požadavky na vnitřní prostředí. Aby veškeré systémy měření a regulace fungovaly, je nutné zamezit provozním prohřeškům uživatelů budov, a uvést je do souladu. Rádi Vám s tímto pomůžeme.

Energetické studie

Energetické studie

V případě potřeby zpracujeme studie analyzující spotřeby jednotlivých médií ve Vašich budovách, a to včetně návrhu úsporných či nápravných opatření. Rozsah této služby je velmi individuální a jsme připraveni s vámi nejprve detailně probrat Vaše představy a požadavky.

Implementace systému managementu hospodaření s energií ISO 50001

Implementace systému managementu hospodaření s energií ISO 50001

Systém managementu hospodaření s energií (ISO 50001) umožňuje organizacím přijmout systematický přístup k neustálému zlepšování energetické náročnosti, včetně energetické účinnosti, využití a spotřeby energie. Díky našim specialistům Vás na tuto certifikaci připravíme, nastavíme všechny potřebné procesy a zpracujeme potřebnou dokumentaci. Dohlédneme také na dodržování nastavených pravidel, případně zajistíme audit či recertifikaci.

Environmentální / energetická certifikace

Environmentální / energetická certifikace

Aby byl váš projekt marketingově zajímavější, zajistíme pro něj certifikaci některým z moderních environmentálních a energetických certifikátů, jako je například LEED, BREEAM, SBToolCZ, DGNB a další. Naši interní certifikovaní poradci dovedou vybrat adekvátního partnera pro certifikaci Vaší budovy, zajistit přípravu potřebné dokumentace a komunikovat certifikaci přímo s certifikační autoritou.

EPC projekty a dodavatelské úvěry

EPC projekty a dodavatelské úvěry

Zajistíme za Vás výběr dodavatele schopného pro Vaši nemovitost nabídnout tzv. EPC (Energy Performance Contracting) projekt, kdy realizuje úsporné opatření na Vaší budově za vlastní finanční prostředky a následně si splácí tuto „půjčku“ z úspor. Případně za Vás vyjednáme tzv. dodavatelský úvěr včetně optimalizace veškerých podmínek. Takové projekty podrobně analyzujeme i z hlediska možných rizik, zpracujeme potřebnou projektovou dokumentaci, zajistíme související administrativu a engineering.

Zajištění PENB a energetických auditů dle legislativy

Zajištění PENB a energetických auditů dle legislativy

V případě potřeby naši kolegové zpracují pro Vaše objekty průkazy energetické náročnosti budov (PENB) nebo detailní energetický audit dle platné české a evropské legislativy. Tyto služby zajišťujeme jak samostatně, tak i v návaznosti na možné poskytnutí dotačních finančních prostředků.

Transakční poradenství

Technické a provozní DD

Technické a provozní DD

V případě kdy klient kupuje nemovitost, nebo hodlá investovat do rekonstrukce nemovitosti zajistíme posouzení technického stavu budovy z pohledu stavebního, TZB, legislativního a zejména z pohledu provozních nákladů a rizik. Současně klientovi poskytneme odhad potenciálních investic na napravení nedostatků.

Posouzení investičních záměrů a nákladů

Posouzení investičních záměrů a nákladů

V rámci procesu přípravy stavby a projektové dokumentace dokážeme investorovi zajistit posouzení daného záměru (feasibility study) jak z pohledu budoucího využití tak zejména z pohledu budoucích provozních nákladů

Technicko – administrativní support

Technicko – administrativní support

V rámci transakcí v oblasti nemovitostí vznikají jak pro kupujícího tak pro prodávajícího zvýšené nároky na personální zajištění všech činností s tím spojených. Pro klienta, který není schopen tyto potřeby pokrýt vlastními silami, nabízíme erudovaný tým s profesionálním zázemím pro zajištění všech technicko -administrativních potřeb transakce.

Integrátor služeb

Integrátor služeb

Naše společnost disponuje prověřenými partnery s oblasti právního, daňového a finančního servisu a v případě zájmu klienta jsem schopni transakci zajistit jak po technické tak po právně finanční stránce, případně doporučit tyto služby našich partnerů.

Relokační poradce

Relokační poradce

Pokud klient připravuje stěhování společnosti jsme připraveni poskytnout mu poradenství od stanovování potřeb a přípravy celého projektu až po finanční analýzu celého procesu a následnou realizaci. V součinnosti s našimi partnery disponujeme softwarovým řešením a týmem s bohatými zkušenostmi se samotnou realizací stěhování.

Bankovní monitoring

Bankovní monitoring

Pokud klient hodlá k financování projektu použít bankovního úvěru, jsme schopni vykonávat službu bankovního monitoringu. Přesný rozsah těchto služeb je většinou definován v úvěrové smlouvě mezi klientem a financující bankou.

Obdobný rozsah činností jako je vyžadován financující bankou, je v rámci projektového monitoringu v zásadě možné realizovat i pro ostatní subjekty (investiční fond, budoucí provozovatel, nový majitel atd.)

FM manažerské poradenství

Příprava a organizace výběrových řízení

Příprava a organizace výběrových řízení

Zpracujeme veškeré podklady potřebné pro efektivní výběr dodavatele jakékoliv služby v oblasti facility managementu. Výběrové řízení za Vás kompletně připravíme, zorganizujeme, předložíme vyhodnocení a s Vámi vybranými uchazeči připravíme smlouvy k podpisu. Zajistíme tak výběr kvalitních poskytovatelů služeb za adekvátních finančních podmínek.

Nastavení a řízení SLA včetně KPI

Nastavení a řízení SLA včetně KPI

Pro efektivní správu nemovitosti je nutné identifikovat požadovanou úroveň jednotlivých služeb – service level agreement (SLA) a samozřejmě také kontrolní mechanismus a hodnoty, které se budou měřit – key performance indicators (KPI). Společně s Vámi skutečné potřeby a požadovanou úroveň služby identifikujeme a připravíme návrh smluvních ustanovení. Zároveň nastavíme kontrolní procesy a systém vyhodnocování spolupráce s jednotlivými dodavateli.

Analýza provozních rizik

Analýza provozních rizik

Při zajištění procesů v oblasti facility managementu jsou majitelé budov i její uživatelé vystavováni různým bezpečnostním, legislativním nebo finančním rizikům. Veškerá rizika za vás identifikujeme, seřadíme dle důležitosti podle několika kritérií a navrhneme, jak jim předcházet nebo je co nejvíce eliminovat.

Hodnocení dodavatelů

Hodnocení dodavatelů

Vytvoříme pro vás individuální systém hodnocení dodavatelů služeb a zboží založený na dlouholetých zkušenostech v oblasti facility managementu. Zapojíme do procesu dotčené osoby a vytvoříme tak sofistikovaný nástroj, který vám zajistí spolupráci pouze kvalitními a ekonomicky nejvhodnějšími dodavateli.

Zavedení systému kontroly smluvních vztahů

Zavedení systému kontroly smluvních vztahů

Na základě zkušeností spolupráce s různými dodavateli v oblasti facility managementu za Vás dokážeme nejen jednorázově nastavit smluvní vztahy a vyhodnotit spolupráci s nejrůznějšími dodavateli. Zajistíme také, aby nastavené podmínky a požadavky byly dlouhodobě dodržovány.

Nastavení procesů řízení

Nastavení procesů řízení

Personál, který se stará o Vaše nemovitosti, je nutné precizně organizovat a vytvořit systém procesů pro jeho řízení. Definování strategie, konkrétních úkolů a samozřejmě i vytvoření kontrolních mechanismů – to vše zajistíme ve spolupráci s Vámi my.

Vzdělávání, školení

Vzdělávání, školení

Jsme schopni analyzovat stávající znalosti a dovednosti personálu, který spravuje Vaši nemovitost. Identifikujeme potenciál jeho dalšího rozvoje a navrhneme dlouhodobé koncepční procesy vzdělávání i konkrétní školení či semináře. Díky odbornosti našich zaměstnanců i spolupracujících partnerů dovedeme širokou škálu školení a kurzů zorganizovat na míru dle vašich potřeb a zacílit tak přesně na potřeby, které společně identifikujeme.

Metodika rozúčtování nákladů

Metodika rozúčtování nákladů

V případě, že pracujete s nájemními plochami, zajistíme za Vás nastavení rozúčtování nákladů a veškerých procesů, které s tím souvisí.

Standardizace facility procesů

Standardizace facility procesů

Je neefektivní, když se v průběhu řízení podpůrných procesů opakují různé nepříjemné situace. Proto společně s vámi nastavíme standardy ve facility procesech, které budeme společně kontrolovat a optimalizovat.

Bankovní monitoring

Bankovní monitoring

Naši specialisté z oblasti stavebnictví i technických zařízení budov dovedou pečlivě kontrolovat vynakládání zapůjčených finančních prostředků na realizaci stavby nebo jakýchkoliv úsporných či investičních opatření v případě, že náš klient hodlá využít bankovních úvěrů. Zajistíme plnění dohodnutých podmínek i finančních plánů a také budeme průběžně monitorovat kvalitu prováděných prací, abychom maximálně snížili riziko vynaložení zapůjčených finančních prostředků.

Bezpečnostní politika a BOZP/ISO procesy

Bezpečnostní politika a BOZP/ISO procesy

Problematickou oblast požární ochrany, bezpečnosti a ochrany zdraví při práci můžete u nás s jistotu subkontrahovat. Zajistíme výběr případných dodavatelů, tak i potřebná školení osob či standardizace procesů dle legislativy. Zároveň se specializujeme na zavádění a kontrolu procesů ISO v oblastech managementu kvality (ISO 9001), environmentálního managementu (ISO 14001), energetického managementu (ISO 50001) a bezpečnosti informací (ISO 27001).

IT a CAFM podpora

Inventarizace a pasportizace majetku

Inventarizace a pasportizace majetku

Váš majetek potřebuje řád a organizaci. Zajistíme jednorázovou pasportizaci na různých úrovních, a to od jednotlivých budov až po dílčí technologické, stavební nebo interiérové vybavení. Veškerý majetek jsme připraveni vybavit identifikačními kódy a vytvořit jejich seznam či elektronickou databázi ve specializovaném softwaru. Jsme připraveni za Vás provádět pravidelnou inventarizaci majetku.

FM Benchmark, CAFM

FM Benchmark, CAFM

Zajistíme pro vás výběr moderních informačních technologií pro správu nemovitostí – CAFM (Computer Aided Facility Management) softwarových aplikací, které budou nejlépe vyhovovat potřebám Vaší nemovitosti a organizace. Zároveň díky implementovaných datům v aplikaci můžeme jednoduše provést srovnání s Vašimi konkurenty nebo podobnými budovami.

Implementace a nastavení výše uvedených nástrojů

Implementace a nastavení výše uvedených nástrojů

Pro získání dat potřebných pro manažerské rozhodování jsme pro Vás připraveni implementovat nejvhodnější softwarové řešení. Díky sofistikovaným softwarům pro inventarizaci, řízení procesů nebo správu budov snížíme personální zátěž dotčeného personálu, zamezíme lidské chybovosti a snížíme neefektivitu ve vynakládání finančních prostředků.

Energetické SW – kontrola a optimalizace spotřeb

Energetické SW – kontrola a optimalizace spotřeb

Abychom zajistili, že nebudete neefektivně hospodařit s energiemi, implementujeme pro vás speciální energetický software, který výrazně pomáhá hledání nesouladů spotřeby s obvyklými standardy nebo ve srovnání s jinými budovami. Zároveň můžeme propojit databáze takového software s automaticky odečítanými měřidly a pracovat tak s veškerými dostupnými daty téměř online.

Dotační a finanční poradenství

Vyhledávání vhodných dotačních titulů pro daný investiční záměr

Vyhledávání vhodných dotačních titulů pro daný investiční záměr

Návrhy struktur finančního zajištění transakcí a investic

Návrhy struktur finančního zajištění transakcí a investic

Manažerské strategické poradenství

Analýzy efektivity, trhů a feasibility studie

Analýzy efektivity, trhů a feasibility studie

Návrhy strategií rozvoje společností

Návrhy strategií rozvoje společností

Transakční poradenství

Transakční poradenství

Projekty na podporu prodeje, analýzy a rozvoje obchodních příležitostí

Projekty na podporu prodeje, analýzy a rozvoje obchodních příležitostí

© 2025 TCG Technical Constulting Group s.r.o. | Informace o zpracování os. údajů | Cookies
Created by Appio